0756 047 345 Showroom Ora10

F.A.Q. - ORA10.ro

Intrebari frecvente

In aceasta pagina gasesti detalii privind comanda, plata si transportul produselor. Intrebarile au fost selectate dintre cele trimise de catre clientii ORA10.

Plasarea comenzii

  1. De ce sa fac comanda online?

    Pentru ca o poti lansa la orice ora; Pentru ca este simplu sa o urmaresti, accesand contul tau si verificand istoricul comenzii poti urmari in ce stadiu este; Pentru ca doar asa poti opta pentru "comanda fara operator".

  2. De ce "comanda fara operator"?

    Am introdus comanda fara operator pentru ca totul sa se intample instantaneu si sa ai siguranta ca produsele se rezerva imediat pentru tine. Dupa plasarea comenzii fara operator poti veni imediat la sediu daca doresti sa ridici comanda personal, iar daca esti din afara Bucurestiului o vei primi a doua zi prin intermediul unui curier rapid. Instant, nu?

  3. De ce sa imi aleg un singur furnizor pentru ce am nevoie?

    Pentru ca odata ce iti alegi un produs de la un magazin, alt produs de la alt magazin etc, niciodata nu vei beneficia de atentia deosebita a vreunui furnizor. Optand pentru un singur magazin, ai sanse mari ca dupa cateva comenzi sa beneficiezi de discounturi de fidelitate, bonusuri si posibilitatea de a avea o persoana dedicata cu care vei tine legatura. Cand ai o problema, poti apela cu incredere la noi si o vom rezolva.

  4. De ce sa ma inscriu la newsletter?

    Pentru ca vei primi saptamanal pe email cele mai interesante promotii de la ORA10, plus reduceri exclusive pentru abonati.
    Iar la inscriere, vei primi un voucher cadou in valoare de 20 de lei, pe care il poti folosi pentru o comanda minima de 300 lei.

Plata produselor

  1. Din ce banci pot plati prin ordin de plata?

    Puteti plati prin ordin de plata (transfer bancar) din toate bancile care accepta transfer in RON catre contul Bancii Transilvania sau EUR in contul Bancii Transilvania.

  2. Cat de sigura este tranzactia online?

    Tranzactiile online realizate in paginile securizate ePayment prezinta un nivel ridicat de siguranta, la standarde internationale. Datele personale sau cele de card introduse in paginile securizate de comanda nu sunt in nici un moment expuse si nu sunt stocate.
    Toate operatiunile se desfasoara intr-un mediu sigur care protejeaza confidentialitatea, certificat VISA si MasterCard. Datele introduse in timpul procesului de comanda sunt transmise intr-un mediu criptat folosind o conexiune SSL (128 biti). Serverele de tranzactionare sint scanate zilnic de catre ScanAlert/Hacker Safe impotriva vulnerabilitatilor cunoscute. Prezenta logo-ului HackerSafe certifica faptul ca serverul indeplineste standardele de securitate Hacker Safe. Datele de card nu sint stocate pe serverele ePayment, ele sunt trimise securizat direct spre serverul bancii emitente pentru autorizarea si efectuarea tranzactiei.

Livrarea comenzii

  1. Cum stiu cand imi va fi livrata o comanda?

    Pentru fiecare livrare in Bucuresti sau provincie timpul mediu de livrare este de 24 de ore .

  2. Cum primesc produsele?

    Produsele vor fi livrate prin curier rapid (Fan Courier Express / Cargus) la adresa specificata in comanda. Livrarea se face in ziua urmatoare, dupa ce toate produsele din comanda au fost rezervate din in stocul nostru pentru comanda ta.

Returnarea produselor

  1. Pot returna un produs cumparat de la ORA10?

    Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. 

  2. Care sunt costurile returnarii unui produs?

    Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. Vostok Spirit S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 19.11.2014