Reclamatii - ORA10.ro
Daca ati avut dificultati in relatia cu ORA10 va rugam sa ne transmiteti feedback-ul dumneavoastra.
In situatia in care intampinati probleme in legatura cu o comanda, aveti nelamuriri sau doriti sa comunicati o reclamatie privind produsele si serviciile ORA10.ro, va rugam sa ne contactati la numerele de telefon si adresele puse la dispozitie in sectiunea contact.
Orice conflict aparut intre client si companie se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila.
Daca problema dvs. nu poate fi rezolvata prin email sau cu ajutorul persoanei de contact cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Marinescu Iulian - email: iulian [at] ora10.ro.
In cazul in care rezolvarea conflictelor dintre client si companie nu este posibila pe cale amiabila, se va aplica legislatia romana in domeniu, aflata in vigoare la data disputei, solutionarea cazand in acest caz in sarcina instantelor judecatoresti.
Reclamatiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre se pot face catre:
- ORA10, folosind acest formular sau sunand la unul dintre numerele de telefon afisate pe pagina de contact.
- Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, la oficiul din judetul dvs. de resedinta sau online la aceasta pagina.
- Distribuie pe: