Cosul meu

Politica de returnare - ORA10.ro

In aceasta sectiune aveti detalii despre modalitatile si conditiile de returnare a produselor achizitionate de la ORA10.

Produsele achizitionate la distanta:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, impreuna cu o copie a facturii de achizitie, in termen de 30 de zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Returnarea produselor se va face gratuit, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. Vostok Spirit S.R.L. va returna contravaloarea comenzii in cel mult 14 zile de la data la care suntem anuntati cu privire la decizia dvs.de a va retrage din prezentul contract. 

Pentru a returna un produs, va rugam sa ne comunicati in scris decizia de returnare (si optional motivul returului) si s-o atasati (semnata) produsului ce urmeaza a fi returnat sau printr-un mesaj pe E-mail.

Produsele primite cu defecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a S.C. Vostok Spirit S.R.L. sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Conditii generale de returnare:

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

S.C. Vostok Spirit S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 60% din valoarea initiala a produsului.

Costul transportului produselor (cu valoare de pana la 400 lei) de la S.C. Vostok Spirit S.R.L. catre client  revine in responsabilitatea clientului.

Costul transportului produselor de la client catre S.C. Vostok Spirit S.R.L va fi suportat de S.C. Vostok Spirit S.R.L.

  

S.C. Vostok Spirit S.R.L. nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre S.C. Vostok Spirit S.R.L. cade in sarcina Clientului.

 

 

Ultima actualizare: 04.03.2016